|
|
Hjelp for dette området ![]() |
|
||||||
| Logg inn | Ordliste | Artikler | Inviter venner | Chat | Medlemsliste | Social Groups | Kalender | Søke | Temas de Høy | Marker forumene som lest |
| Generelt General chat relaterte Astrologi. |
![]() |
|
|
Verktøy |
|
|
#1 | |
|
Guds godhet
![]() |
30 januar 2007
Pluto stikk boblen Begge stamfisk til antics, vil tallene for Trujillo og idealistiske annonser, og som stikk boblen Pluto. Jeg vet noen av dere snakker mot astrologi. Vel, tror jeg i den psykologiske profiler. I spådom for fremtiden ennå. Men dette emnet gjør meg nysgjerrig. En "anonym" Jeg har brukt et par interessante linker i en kommentar. La tomárnoslo som en spøk, men teorien er dette: Spania, som vi vet, er sign SkyttenOg Pluto er krysset Skytten. Først alt går bra, men endte sin reise, og før å komme inn SteinbukkenDette vil gi oss pseudoplaneta heller ass. Se hva astrologen sa Vincent Gala i 2004: Falle Bag av økonomiske tilbakeslag i Spania og størrelsen på det argentinske verftet i 2008 2009 [...] forbindelse av PlutoVulcano transitt-gradient i 2008 (5. før oppover MC) oppover samme sak skjedde i 1720 på engelsk bag og Crash av 1929 i det amerikanske aksjemarkedet. For 2009 ser vi forbindelse av Sol IC gradient kommet samme sak som i den argentinske tunet, eller kan ikke være verre spådommer for den spanske økonomien. Og så se hvordan han forklarte José Hernández i juni 2005: Samfunnet vil etter hvert bli klar over problemet med å måtte endre livsstil vaner og av behovet for trygghet som ikke hadde så langt, vil demonstrasjonene auka fram politikere er trakassert og se lovene endres, dette kommer på spissen i 2007 og 2008, men da skaden vil være uopprettelig, og kan deretter begynne en økonomisk krise å skape store konsekvenser ukjente klasseforskjeller i de siste tiårene og en lomme for fattigdom og marginalisering til Når fôret kriminalitet til et nytt nivå. Vi tror at sosial transformasjon er svært dyp og intens som stjernene som er involvert Sol og PlutoVil være en gjenfødelse (transformasjon radikal av lover), og vi må ikke glemme at du kan lide de mest alvorlige terrorangrep, spesielt når Mars Zodiac formet som en utløser for å se forbindelse av de nevnte stjernene, men det største problemet at innbyggerne vil lide usikkerhet, kriminalitet og vold som en etterliknende svar på den nye situasjonen. Så, de to enige om å være alvorlige problemer, er en dratt over til den økonomiske, den andre for vold. Skremmer meg datoer spesielt: i 2004 selv jeg tvilte på at det var en boble. Den spanske økonomien virket veldig robust. Har noen av dem vil lykkes? Jeg har allerede fortelle deg at jeg gir kreditt, men innen et år vil vi snakke. Jeg tror at 2007 kommer til å bli morsomt. Oppdatert: Et annet tips, denne gang for 2007. Jeg vet ikke hvordan eller hvorfor, men kommer til å bety det samme som Ir-Idealista.com og andre analytikere. Så enten denne fyren er veldig god astrolog, eller lese de samme forum som meg. I alle sier han til meg høydepunkter dette: De fleste ansatte har den mentaliteten i samfunnet, for mennesker som søker trygghet, mennesker protest men innenfor et miljø for avhengighet, slik at gründere er minst og de fleste som får en god utdannelse velger å være embetsmenn, uvillig til å ta risiko, foretrekker sikkerheten og landet trygt i kraft avhenge av den økonomiske og finansielle entreprenørskap og risiko av innvandrere, som utvilsomt er de viktigste kvaliteter, og det er derfor bedrifter direkte og indirekte knyttet til dem vil nyte stor styrke og handlekraft.Jeg tror tips vil lykkes, ikke bare av "-mentalitet", men av boliglån som bærer hele min generasjon. I de kommende årene, som vil sette sammen selskapene? De som er gjeldfri, åpenbart. Og gjeldfri, og det er ingen her må være de som kommer utenfra. Og velkommen være, om de kan generere jobber som neoesclavos her ikke vil være i stand. FORKLARING Tacitus, Stock Market ASTROLOGI Jeg ønsker å begynne med slutten, slik at de forstår prinsippet så er denne artikkelen gitt til en gruppe mennesker som, mens økonomer vet lite om astrologi og for å se denne kunnskapen som noe for hekseri og pseudo vitenskap, som ikke er overraskende, fordi uten å ville feie til innsiden, tar denne unionen sted til felles. De mennesker som bruker sin tid til astrologi blir ofte kritisert for upresise, bruk av feilaktig metoder og dogmatiske veldig enkelt, min erfaring med min kamerat astrologer bevis konfrontasjon uønsket, men nødvendig. Vel dette er ikke problemet, som gir oss denne artikkelen, min måte å jobbe kan ligne på et steamroller, eller ta en drøvtygger fôr og deretter ruminates, nylig, tidlig i 1998 ble jeg en overstadig astrologi bøker i Nasjonalbiblioteket fordi jeg egen forskning lisens for å ha publisert artikler og for å bevise det. Jeg fant ikke noe nytt, ingen realitet med astrologi som er gjort med homeopatisk medisin. De var veldig interessant Gaukelin moderne studier, som bedre resultater enn "Gauquelin områdene" 10 grader før oppover til fem innlegg, vil denne tjene til å tolke fisjon stedet for fem grader av oppover -Gitt av Ptolemaios. Gauquelin undersøkelse viste et akseptabelt antall saker, sier at tusenvis, av folk født i Frankrike og dedikert til bestemte yrker, for eksempel som militære, som ligger planeten Mars i en høy prosent - mer enn dobbelt så mange respondenter "i" Gauquelin områdene "av de fire store vinkler nemlig Stigende, Synkende, Part-Himmel og IC. Denne informasjonen vil også være av interesse for dette arbeidet fordi den søker å forenkle og en av metodene for det, er å la kun de fire hjørnene unngå andre hus. Blant de målingene vil ta litt tid å Boris Kristof, innser at forbundet historisk som å forutsi og se fremtiden med målinger av den store Nostradamus, er der hvor du ser muligheten som Nostradamus framkommer i sin tid. Undersøkelsen som startet med denne teksten, vi kaller astrologi Stock. Den første studien av denne består av en grundig undersøkelse i Library of London Stock Exchange for å få datoene for handel selskaper, i tillegg til å bli datoer eller Constitution Foundation. Har blitt fremstilt ved denne metoden 101 selskaper, hvorav nesten alle viktige, som for tiden sitert, er gitt for alle én time akseptabelt presise, kodifisert på lager kataloger. Forklaringen av dataene nedenfor av bedriftene undersøkt så langt, håper jeg det er enkelt, og består første børsdag i hver bedrift kom, er tiden gjennomgått og verifisert astrologically, er det verdt å merke seg at begynnelsen av ringene eller fremmedspråk til vesken når selskapene tilbys for salg gjennom markedet i sirkler, disse sirklene har jeg planene sine fra den nye åpningen av posen i 1940, har vært en av mine presisjonsarbeid bruk presis ganger og har noen ganger nødvendig for å bekrefte med astrologiske metoder naturligvis underlagt tidsplanene av ringene, som er en interessant studie av nøyaktighet. Det festes til dette brevet, oppføringen til notering så viktig, at av sekundær progressiv konstitusjon, "en dag tilsvarer en år-derav de to arbeidet Parallelt Jeg gjør en første retrotraigo meg sitere brevet i dette brevet, og stedet jeg del av alle planeter den, det planeter av Grunnloven i sekundære progresjon, har vanligvis to datoer og tider nøyaktig tilbud. De første kortene ble opphevet handelsdag med den sekundære progresjon-en dager i året, lik bokstaven for Grunnloven. Kontroll med denne utgivelsen først, søket i disse brevene, eller markere Måne eller for å markere VenusDenne forbedringen ble oppnådd ved to metoder regentskap. Den første ser sterk, "er vanligvis 0 º, 90 º eller 180 º - den Lunar Noder med en av disse planeter. Den andre er plasseringen av fisjon oppover -Eller fem graders vinkler, jeg har funnet fisjon med aspekter styrke på 0 º, 60 º, 90 º, 120 º og 180 º. Ved siste gjennomgang har jeg tatt et annet punkt eller situasjon, er dette Sol som skiller seg ut først av pinpointing og korrigere listene og førte til den endelige statistikken, som vi skal se, i alle fall Sol har tilstrekkelig myndighet og verdi, med deres posisjoner Stigende, Part-himmelen for inkludering fisjon nye 23 I 2008, representasjon av Stock Exchange til Spania med pakten i 1831 det spanske aksjemarkedet året markerer stige og avstamning eller vedlikehold eller til sprekk, studere aksjemarkedet tre bokstaver, 1831, 1940 og Spansk monarki i 1975, avslutter sammendraget tabellen i 1997 som du ser i Yap øker på den tiden spilte yop økonomiske utviklingen Laste opp ÅR POINT Venus Gradert 0 º 90 º 180 º 1975 0 1976 0 1977 0 1978 0 1979 0 Januar 1980 Februar 1981 1982 0 Februar 1983 Juli 1984 Februar 1985 Venus 1975 \u003d 1831 mc 1986 14 Januar 1987 Mai 1988 Januar 1989 Januar 1990 Februar 1991 1992 0 1993 13 September 1994 Venus 1831 \u003d 1940 GRA April 1995 1996 14 300 1997 14 600 Venus 1940 \u003d 1940 GRA 1998 900 1999 2000 2001 2002 2003 2004 Venus 1975 \u003d 1975 mc 2005 2006 2007 2008 grad sårbar stigende sprekk bag 2009 Venus 1940 \u003d 1831 GRA 2010 2011 2012 2013 desuth bank 2014 Venus 1975 \u003d 1940 2015 2016 Venus 1831 \u003d 1949 GRA 2023 Venus 1831 \u003d 1831 stigende Og vi ser en interessant ting denne er skrevet artikkelen er å gjøre stripen i 2009 med åpningen brevet posen gradient passerer 1940 Venus 1831 for å se om slike posten ikke er hva som vil skje i Spania heller be og huske de gode oversikten jeg husket å ha gjort, men resultatene nop håper jeg vil være nyttig http://www.albertonoguera.com/2007/0...a-burbuja.html |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Erfarne astrolog
![]() Entry Date: Jan 1970
Takk: 0
Takknemlig 1 Time in 1 Post
Nominert 0 Times in 0 Posts
Post MÃ¥nedens Awards: 0
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Online: 2 timer 51 minutter 57 sekunder
|
Vincent: Jeg vet ikke om jeg har sagt mange ganger at noen av oss tar svært alvorlig noen av de tingene du sier ... Du vet.
Hilsener.
|
|
|
|
#3 | |
|
Utvist / a
Takk: 4
Takknemlig 31 Times in 30 Posts
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Time Online: 1 uke 3 dager 13 timer 20 minutter 20 sekunder
|
vicentegala sier:
Jeg vet noen av dere snakker mot astrologi. Vel, tror jeg i den psykologiske profiler. I Fortune-telling ennå Jeg sier: Kjære Vincent, tror jeg ikke de er mot deg å snakke om astrologi. Bekymringen i utviklingen av å skrive, er forvirring de pådrar seg i behandling av et bestemt emne. O motsetninger av ord som ikke tillater interpretarte. Denne situasjonen til tider gjorde du tror at folk er borte fra deg på grunn av misunnelse. Dette er ikke sant. Kun fattige og fantasi espitritu tror at uenighet er en funksjon av misunnelse og ikke for utvikling av intellektet som fører til naturlig avvik. I deg er det ingen misunnelse, heller er der for deg. En klem og fortsetter å tro. Respekterer ytringsfrihet |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guds godhet
![]() |
eller du ikke liker det jeg driver med det jeg skriver eller suksesser som jeg har
yop fordi jeg har full dedikasjon til denne verden vil du bli nonne er for tiden ganske pedantisk farrullero |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Erfarne Uvitende
![]() |
Vicente
Meldingen du legge inn notater som tar som grunnlag for utarbeidelse datoen i brevet av selskapets trådt i sitat. Jeg har noen spørsmål til deg En. Jeg har sett noen lignende arbeid og i dem datoen som brukes til utarbeidelse av brevet er datoen for registreringen av selskapet holdt, men denne datoen er ikke nødvendigvis datoen for sitatet. Hva rå tilnærming i denne forbindelse? 2. Hvordan ville det gjelder varer? tilfelle av gull, sølv, olje, for eksempel, som det ikke grunnlag eller registrering datoer valgt hilsener |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Guds godhet
![]() |
Jeg tar viktig er bein pit-oppføring når selskapet begynner å spille har jeg på min side i antall av 93 selskaper med nøyaktig tid hvorfor hans papir valgte ikke grådighet jeg flyttet i det hele tatt før huvo en tid å gi bilbioteca pung, og jeg spør om dette, og hvis den generelle oppfatning av grådige tratarseme alvorlig, men nop var det faktum trabajr med presise datoer og tider og hendelser av oppturer og nedturer som kunne sammenligne med sinnstilstander i personlige eller globale naturkatastrofer
respectoa fortelle deg det andre spørsmålet misop gull og sølv verdier Parallelt andre motivasjoner som er utenfor astrologi |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Utvist / a
Takk: 4
Takknemlig 31 Times in 30 Posts
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Time Online: 1 uke 3 dager 13 timer 20 minutter 20 sekunder
|
Vicente sier:
eller du ikke liker det jeg driver med det jeg skriver eller suksesser som jeg har yop fordi jeg har full dedikasjon til denne verden vil du bli nonne er for tiden ganske pedantisk farrullero ............ Jeg sier: Jeg har ikke benektet det du har gjort og fortsatt gjør. Tenk bare på hva du skrev ovenfor. Så vidt jeg er bekymret kan det trøst å vite at jeg ikke bare pedantisk, jeg er også brautende, Farandulera ikke forstå ordet farrullero, men jeg antar jeg også, og mye mer. Derfor har jeg ikke noe imot |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Erfarne astrolog
Takk: 0
Takknemlig 1 Time in 1 Post
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Online: 2 timer 51 minutter 57 sekunder
|
Og vil du sette pris på hvorfor, Freddy ...
|
|
|
|
#9 | |
|
Guds godhet
![]() |
http://foros.hispavista.com/astrolog...centegala.com/
readmessage http://foros.ya.com/SForums/ $ M $ \u003d TH \u003d 3534510 $ F \u003d $ 9353 ME \u003d 9246034 http://foro.astrodestino.com.ar/arch...lsa-t4200.html http://www.albertonoguera.com/2007/0...a-burbuja.html https: / / www.cia.gov/library/publicat.../2187rank.html handelsunderskudd ifølge CIA enn 163 land ZP Vi vil kjøpe et kupp for den boken jeg sier som soldat og sikkerhetsvakt siste koblinger av militære regimer og konstitusjonelt Forum Serendipity, som diktator i ******* s javier zodiacwin slette alle meldingene mine og nå han ønsker å tro at oppdageren av prognosen, men kan ikke finne formen og er en unpresentable her du har datoen for offentliggjøring av da han sa krakket i Spania den 11 juli 2003 http://boards1.melodysoft.com/app?ID...msg\u003d156&DOC\u003d41 Anteriror denne fortsettelsen etter 27 juni 2003 http://boards1.melodysoft.com/app?ID...msg\u003d141&DOC\u003d41 Hvor går pubolicado http://boards1.melodysoft.com/app?ID...ualismo&DOC\u003d41 http://www.astrodestino.com.ar/showthread.php?p\u003d78534 NMO hugge denne nettsiden har oppgradere fra 2003 krigen i Irak er gratis, men å spørre ham stativ terra http://vicentegala.es.tripod.com/vicen1457/id34.html og Yap om det sprekk kommer ut, men du vil ha mer bevis Spansk børskrakket og internasjonal krise 22 I 2007 San Vicente Martyr 02/28/2005 utvidet Spådommer for Spania, 27 X 2005 Freddy farrabullero er eller er det brødsmuler i Asturias eller qeu betraktet deg en venn og jeg vil fortsatt vurdere denne artikkelen er på min hjemmeside Jeg har nettopp begynt å samle fora arbeider for å oppsummere litt heile ya.com heller pincheis ESEP ikke verdt det, men andre er interessante og de som er interessert i økonomi respectoa jeg åpnet en blogg prediktiv økonomi bare elementene primerosm sonm best å ikke glemme mitt er i den delen av gamle nettside, men DSO qeu databaser kommer hit på forretningsreise og perioder med oppføring contitucion og bare omfattende studie gfalta for ESOP som grunnloven når det psuieron qeu middag å spise middag med ideen å formalisere ESOP men dette er for senere estudos escriob enden som er ny på forumet hva du vil bli svært interessert blogg her http://economiapredictiva.over-blog.es/ og den andre er nylig jeg har åpen http://vicentegala.net.over-blog.es/ du kan komme til å bla gjennom eller gjennomgå alle utarbeidet i mine øyeblikk arbeid
|
|
|
|
#10 | |
|
Guds godhet
![]() |
Jeg glemte å gå i biblioteket i Madrid i nacioanl av Spania du kan finne boken min med avleveringsplikt i 1998 og det er en del av posen takke gud publisere på sine bjeff dag og gikk ut før lang tid før du går inn yop internet internett fordi det conozvco siden 2002, og bøkene setter dem i avleveringsplikt i 1998 og er sett til 2001 for å sammenligne USA til en harburt Peart
eller Pearl Harbor eller noe og sertifisere dette nettet sta bildene mine undertegnet av ansvarlig DSO IAS måtte gå dit for å finne den offiseren med ansvar som ville være en B eller en gruppe tjenestemenn
|
|
![]() |
Liknende emner
|
||||
| Emne | Forfatter | Forum | Answers | Siste innlegg |
| Spådommer for 2008 ÅR MED THE RAT | Erico Lopez | Generelt | 42 | 18-11-2008 01:20:03 |
| Pluto i Steinbukken (fra 2008) | LUCCIANA | Planets | 44 | 28-10-2008 22:07:38 |
| Horoskop 2008 | ignacio14 | Generelt | 10 | 17-01-2008 17:49:55 |
| crack bag | vicentegala.com | Generelt | 0 | 12/01/2007 12:46:09 |
| Bokmerker |
| Verktøy | |
|
|
| Tags |
| 2008, aksjemarkedet, sprekk |